Pauza de internet

Nu a fost ea chiar pauza de internet dar a fost de calculator.Trei zile nu am deschis laptop-ul.Nu am vrut.Am hotarat ca in weekend-uri sa nu stau la laptop deloc.Recunosc ca am trisat si am intrat putin pe telefon dar doar putin.In rest am stat prin parc,pe la mall si la Bookfest.A fost un weekend diferit.Cum nu am avut de ceva vreme.Eu nu obisnuiesc sa ma timp pentru mine.Nu am de unde.Sambata m-am incapatanat sa am.Si am reusit.Am cumparat carti,am fost la lansarea cartii „Printesei Urbane”.Si m-am distrat .Si am simtit din plin timpul pentru mine.Mi-am cumparat timpul cu cadouri dar a fost grozav.Si am hotarat ca o sa mai fac asta.Si am hotarat ca in weekend nu deschid calculatorul.Pentru ca a fost grozav.

Un gând despre &8222;Pauza de internet&8221;

  1. Delia 6 Iunie 2016 / 11:03

    Este perfect asa! Nici eu nu am stat la calculator si tare bine mi-a fost: am gasit timp pentru toate lucrurile amanate inutil din cauza de FB si bloguri!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

