Cu intarziere de 1 Iunie

La multi ani!Nu am uitat.Pur si simplu nu am deschis laptopul.Iar de pe telefon imi este imposibil sa scriu.Ieri a fost o zi plina.Copilul a avut carnaval la gradinita si a mi-am batut capul cum sa o imbrac.Degeaba.Ea a imbracat exact ce si-a dorit ea.Un tutu.Singurul lucru la care ne-am pus de acord a fost cum sa ii aranjez parul.Adica l-am aranjat cum am vrut eu.Pe ea nu o interesa.Era ocupata cu o carte noua.Nu a primit cadouri mari.A primit carti si un joc.Pentru ea cel mai mare cadou a fost ca tatal ei a avut o zi de concediu.A fost fericita ca a luat-o de la gradinita.Pentru ca asta nu s-a intamplat niciodata pana ieri.Si pentru ca a fost asa de cald si frumos afara am hotarat sa mergem intr-un parc.Parc in care a fost un eveniment mare.Clar nu vom mai face aceasta greseala a doua oara.A fost asa de aglomerat si a fost asa o mare disperare incat am regretat.Anul viitor cu siguranta nu vom mai alege un parc cu evenimente.Important a fost ca am fost impreuna.Ca fetita mea a fost super fericita la sfarsitul zilei.Desi a plans putin pentru ca prietena ei nu a ramas sa doarma la noi.A trecut repede.Si a dormit repede.Mai repede ca niciodata.

2 gânduri despre &8222;Cu intarziere de 1 Iunie&8221;

  1. Delia 2 Iunie 2016 / 7:49

    bravo! și noi am avut o zi bună. joaca și pizza la școală, ieșire în parc și tort de ciocolată la after school, iar după masa am ieșit cu o fetita și mama ei intr-un loc de joaca afară. și chiar sunt mândra de mine: soțul este plecat la Sibiu în delegație și a trebuit sa mă descurc singura cu dusul și adusul copilului, asta presupunând niște drumuri cu mașina . întotdeauna am emoții când conduc singura cu copilu, deși am deja 6 luni vechime ca șoferiță :))

    Apreciază

    • lory 2 Iunie 2016 / 7:54

      Felicitari! 6 luni vechime inseamna mult curaj.Eu nu conduc.Am rau de masina si urasc sa ma urc la volan.Recunosc ca nu am fost foarte obligata.Si avem o singura masina.Nu cred ca ne-o permitem si pe a doua.

      Apreciază

Lasă un răspuns

