Dor de duca

Mi-e dor de vacanta.Mi-e dor sa plec de acasa.Mi-e dor de liniste.Dar cel mai tare imi e dor de mare.De apa,de nisip,de briza.Sa merg desculta prin valuri.Sa ascult noaptea cum se sparg valurile de tarm.Sa merg din nou cu cortul si sa campez pe plaja.Mi-e dor de tot ce inseamna mare.Si parca imi e si mai dor acum,cand nu stiu sigur cand plecam.Sau daca plecam.Am hotarat ca nu facem planuri.Ca vom merge cand vom putea si daca vom putea.Stiu ca vom face efortul sa mergem.Dar …nu imi pot potoli inima.Vreau la mare!

Lasă un răspuns

