Perle de copil

Are multe lucruri de spus.Aproape ca nu tace niciodata.Vorbeste chiar si in somn.Tatal ei spune ca vorbeste asa pentru ca i-am dat sa bea apa din clopotel.O superstitie din famile care spune ca daca ii dai copilului sa bea apa dintr-un clopotel vorbeste devreme si mult.Supestitie sau nu,copilul meu vorbeste mult.Si a vorbit asa de la varsta mica.Deci vorbeste.Povesteste tot ce vede,citeste sau face.Daca nu vorbeste e bolnava.Aseara discutam despre iesirea ei in parc.Imi povestea despre o fetita blonda.S-au jucat impreuna.Iar eu,pentru ca nu am altceva de facut o intreb:fetita are parul blond dar tu cum il ai?Raspuns:lung.Ok.Dar ce culoare?Caprui.Despre ce vorbim?Atunci ochii tai ce culoare sunt?Saten.Am ras.Si am intrebat-o daca chiar asa crede.Mama eu sunt fetita mare.Stiu ce culoare am.Dar cred ca tu nu sti.Daca ai sti nu ai mai intreba.E corect.Se pare ca eu nu stiu.

Lasă un răspuns

