Copilul are toane

Cred ca majoritatea copiilor au toane.Sau lucruri care nu le convin.Sau pe care nu vor sa le faca(sa le mai faca).Innebunita sa mearga la balet brusc a hotarat ca nu ii mai place.Ca nu este scopul ei in viata.Ok.Am lasat-o sa renunte.Pentru ca nu am vrut sa o oblig sa faca ceva ce nu ii place.Si…Acum e hotarata(atat cat poate un copil de cinci ani) ca vrea la balet.Ca trebuia sa o oblig sa mearga.Ca ei asta ii place sa faca.Ca nu poate sa rateze sa devina balerina.Si se plange cand la mine,cand la tatal ei.Ca vrea si vrea.Tatal ei este hotarat sa nu o mai lase.Eu vreau sa ii mai acord o sansa.Desi…imi este teama ca iar nu va merge bine.Si stiu ca este prea mica sa stie ce vrea.Dar la fel de bine stiu ca este obligatia noastra sa incercam sa ii fie bine.Ma straduiesc.Oare de data asta o sa fiu mama buna?Sau mama rea care a obligat-o sa munceasca pentru spectacol?Poate ca imi fac prea multe probleme.Si asa nu am mare lucru de facut. 🙂

2 gânduri despre &8222;Copilul are toane&8221;

  1. o femeie 2 Iunie 2016 / 7:18

    si fiica mea are toane din astea 🙂 – eu am insistat sa repete zilnic acasa, pentru ca asta inseamna dans. Uneori face, uneori nu. A recunoscut ca e greu, si i-am adus aminte ca daca ii place, va face.

    Apreciază

    • lory 2 Iunie 2016 / 7:52

      Ii place.Stiu sigur asta.Doar ca nu ii place rutina.Si ii repet ca o buna balerina repeta si de o mie de ori o miscare.Pana iese perfect.Din pacate nu intelege inca.Dar are timp.Zic eu

      Apreciază

Lasă un răspuns

