Blocul nostru cel de toate zilele

Dupa ce o perioada am locuit la casa,intr-o tara civilizata,acum inca incerc sa ma reacomodez cu stilul romanesc de la bloc.Stil pe care nu cred ca il poti intalni in alta parte.Am gatit ceva deosebit?Stiu si vecinii acest lucru.Au trecut pe langa usa si au simtit mirosul.A doua zi au grija sa ma anunte. Schimb ceva prin casa?Afla si vecinii imediat.Ca se aude cand mut mobila.Renovezi?Pai iar?Ca ati renovat si in toamna.Zau?Si ati observat si atunci?Plange copilul seara?Am auzit ca nu prea voia sa faca baie.Se auzea asa de tare?Nu stiam sigur ca era de la voi.Ma vad intotdeauna cand spal geamuri,cand intind rufe,cand vin de la cumparaturi sau cand ies in parc.Nu au ratat niciodata cand m-au vazut singura sa ma intrebe unde este copilul.Oare asa trebuie sa fie?Sa ne intereseze ce fac cei care locuiesc alaturi sau doua etaje mai sus?Ca nu prea reusesc sa inteleg.Dar se pare ca nu sunt eu o vecina buna.Inca nu am aflat cand iese la plimbare vecinul.Stiu doar cand face baie sau spala rufe.Si asta fara voia mea.Peretii sa traiasca!

3 gânduri despre &8222;Blocul nostru cel de toate zilele&8221;

  1. Delia 21 Mai 2016 / 12:32

    Esti sigura ca traim in aceeasi tara? Eu m-am mutat de 4.6 ani in bloc si din 10 apartamente doar 6 sunt locuite. Si inca nu-mi cunosc vecinii :)) O data, o femeie m-a intrebat cine sunt si ce caut in scara EI. I-am spus ca locuiesc aici, dar m-a urmarit cu privirea sa vada exact unde intru :)) Am renovat si noi, a plans si copilul, am si gatit diverse, ba am fost si inundati destul de urat de vreo 4 ori. Insa zau ca tot nu-mi cunosc toti vecinii. probabil pentru ca muncim, suntem plecati de-acasa destul de mult, asa ca nu avem cum sa ne intalnim cu ei.

    P.S. Pe vecinii de de-asupra i-am vazut prima oara cand le-am facut direct reclamatie la asociatie pentru inundatie. Nici nu ma interesa sa-i cunosc, vroiam sa se rezolve problema cu instalatia.

    Apreciază

    • lory 21 Mai 2016 / 13:26

      Fix in aceeasi tara.Noi locuim in blocul acesta de multi,multi ani.Iar sotul meu a crescut in apartamentul asta.Marea majoritate a vecinilor il cunosc.Inundati am fost si noi.Cu aceasta ocazie am cunoscut vecinii de deasupra.Care sunt mutati de doar cativa ani.

      Apreciază

  2. szqwer 22 Mai 2016 / 16:14

    Nici eu cand stateam la bloc nu imi cunosteam toti vecinii si am locuit acolo 15 ani.Pentru ca nu socializam cu ei deloc, eram mult timp plecata de acasa, iar cand am stat acasa cu copilul ii salutam si atat.Nu lasam loc de povesti si discutii, le taiam scurt orice avant de a intra cu mine in detalii.
    La tine probabil conteaza mult faptul ca pe sotul tau il cunosc de copil si atunci au alte „relatii” cu voi, mai apropiate.Insa cu 1-2 vecini,parerea mea, este ok sa ai o relatie buna.Asta nu inseamna ca trebuie sa le dai zilnic raportul despre ceea ce faci, insa la nevoie e ok sa ai pe cineva la care poti apela si invers.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

