Sentimente

A fost un weekend nebun.Am trecut de la suparare si nervi la bucurie si mandrie.Toate provocate de copilul meu.Am spus in alt post ca fetita mea merge la balet.Si ii placea.In ultimele saptamani a protestat insa.Ca e obositor,ca e prea mult de munca,ca nu e potrivit pentru ea.Recunosc ca am fortat-o putin sa mearga si m-am simtit vinovata pentru asta.Weekendul care a trecut au avut un eveniment.Eveniment pentru care au repetat intens.Si la fiecare repetitie copilul meu a refuzat sa mearga.Sambata cu greu am dus-o la ora.De aici suparare si nervi.Multi.Ai ei dar si ai mei.Dar duminica la eveniment a fost fericita.Si mi-a multumit ca am dus-o.Si a hotarat ca merita sa munceasca ca sa participe la spectacole.Deci am trecut de la sentimente negative la cele pozitive.Cu greu.Ramane sa mergem mai departe.Sper ca doar cu sentimentele pozitive.Si cu sentimentul de valoare.Pe care cumva il pierduse.Astazi este super mandra de ea.Sper sa nu uite pana la repetitia de diseara.

PS:E un post despre mandria mea.Mandria ca sunt mama ei.

 

il_fullxfull.209269537

 

Lasă un răspuns

