Despre frica

„Sa nu ma tem. Frica ucide mintea. Frica este moartea marunta, purtatoarea desfiintarii totale. Voi infrunta frica. O voi lasa sa treaca peste mine, prin mine. Si, dupa ce va fi trecut, imi voi intoarce ochiul interior si voi privi in urma ei. Pe unde a trecut frica, nu va mai fi nimic. Voi ramane doar eu.” Frank Herbert.

Toti ne temem de ceva.Nu cred ca exista om care sa nu aiba o teama.Mie imi este teama de intuneric.Mereu mi-a fost.Aveam senzatia ca in intuneric sunt diverse lucruri care ma pot atinge.Inca mai am senzatia asta.Dar mai estompata.Imi este teama de ceata.Am senzatia ca nu pot respira,ca o sa ma sufoc.Probabil ca mai am si alte fobii.Nu imi dau seama acum.Acestea sunt primele care imi vin in minte cand ma intreaba cineva.Candva,cand eram tanara, „Litania impotriva fricii” ma ajuta.Acum nu am mai recitat-o.De foarte multa vreme.Dar cred ca este timpul sa cred din nou in ea.Si o scriu si pentru voi.Poate va ajuta.

 

PS:Daca nu ati citit „Dune” nu o sa stiti despre ce litanie vorbesc.Deci cititi „Dune”.

Lasă un răspuns

