Copil cu personalitate

Inainte sa se nasca imi doream un copil cu personalitate,cu multa vointa.Ai grija ce iti doresti se spune.Am primit ce mi-am dorit.Copil cu multa vointa,copil care nu face decat ce doreste.Ieri dimineata trebuia sa ajung la un interviu.Departe.Undeva in afara orasului.Deci trebuia sa plec devreme.Dar…Copilul a hotarat ca vrea sa mai doarma,ca vrea sa mai stea la masa,ca vrea orice doar sa nu plece.A fost o lupta.A castigat ea.Eu am anuntat ca ajung putin mai tarziu si am rezolvat.Am dus-o la mama si am plecat.Nu a fost o oferta pe placul meu dar asta este alta discutie.Am ajuns acasa si ne-am pregatit de ora de balet.Si aici a inceput circul.Ea nu vrea sa fie balerina.Vrea sa fie doctorita.Si doctorita nu poate sa fie si balerina.Ok.Am convins-o sa plecam.A fost greu sa o conving sa intre la ora.La fel de greu a fost sa o mai iau acasa.Si pentru ca urma sa plec sa fac cateva cumparaturi am dus-o din nou la mama.Aici a inceput alta suparare.Ca ea vrea cu noi.Ca si ea stie sa faca cumparaturi si vrea sa mearga.In mod obisnuit o luam cand vrea sa vina.Acum voiam sa cumparam haine.Si cu ea nu este posibil.Nu are rabdare,toate sunt urate,daca ii arati roz vrea verde si tot asa.Deci nu era o optiune.A ramas pana la urma cu conditia sa ii aduc un pix.I-am adus.Si cateva hainute,si niste bani de plastic sa-i inlocuiasca pe cei vechi de la casa de marcat si cateva planse de colorat.I-au placut doar banutii.Nu inseamna ca nu le-a bagat in seama si pe celelate.Dar asa…mai putin.Astazi ne-a aratat din nou ca face doar ce vrea ea.Am mers la biserica sa o impartasim.Si nu a vrut.Desi e genul de copil pe care il rogi sa iasa din biserica,astazi nu a vrut.Ca nu e biserica ei.Ca ea vrea doar la biserica ei.Poate ca are dreptate.Astazi am mers la alta biserica.Deci nu s-a impartasit.Ne-am intors si pe drum a plans ca trebuia sa o fortez ca ea a ramas neimpartasita.Recunos ca sunt depasita de situatie.Nu sunt adepta batailor,nici macar a pedepselor.Eu cred ca daca este apropiat de copil si esti sincer cu el lucrurile merg.Se pare ca la noi nu merg.Deci caut metode de parenting.Unele care sa nu oblige copilul dar care sa ma ajute sa ajung la fiica mea.Ca acum nu ajung.

Un gând despre &8222;Copil cu personalitate&8221;

  1. nick2255 23 Aprilie 2016 / 15:16

    1. Dacă vi se pare că are deja personalitate, vă înșelați! Este abia începutul!!!
    2. Nu alegeți meseria copilului în viață nicodată. Lăsți să decidă singur, la vârsta la care va fi în stare să decidă asta. Altfel, toată viața vă va reproșa că „a făcut ce nu i-a plăcut”…
    3. Aveți un copil, să vă trăiască și să vă bucure, dar prea îi căutați în coarne. Impuneți-i disciplină și rigoare în comportament de mic, cu tact și mai multă diplomație – fără compromisuri, „fără zăhărel dacă dă frumos din urechi” (sper că înțelegeți metafora), fără bătaie fiindcă vei pierde atașamentul real față de părinte și va minți.
    4. Nu vă plângeți că face numai ce dorește, fiindcă există copii care își cer dreptul la independență devreme, numai că, de cele mai mult ori asta o vede/învață în/din comportamentul familiei. Maaaaare băgare de seamă la bunici!!!
    5. Sunt Stan-pățitul, deci nu vorbesc din cărți…
    6. Succes

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

