Saptamana mea nebuna

Am luat pauza.Nu am intrat pe blog,nu am citit nimic.Nu am verificat nici mail-urile.A fost o saptamana ciudata.Cu boala,cu distractie si relaxare.Am inceput de luni cu copilul racit rau.Pentru ca aveam cateva planuri ne-am grabit sa o punem pe picioare deci i-am dat medicamente.Si am reusit.Joi era bine merci.Dar miercuri am cazut eu.Simteam ca ma luase raceala dar am ignorat-o.Si miercuri dimineata nu am reusit sa cobor din pat.Se invartea toata casa.Tensiunea era foarte ridicata iar eu nu reuseam nici sa ma misc.Nu cred ca am mai patit asa ceva.A durat sapte ore(pe ceas) sa imi revin.Timp in care de copil a avut grija mama.Si am constatat din nou ca nu te poti baza pe sistemul medical romanesc.Am chemat salvarea.Care a venit intr-o ora si jumatate.Si care mi-a facut fix nimic.Mint.Au vrut sa imi faca o injectie cu metoclopramid.Pe care am refuzat-o deoarece luasem eu ceva antivomitiv.A trecut.Mi-au trebuit doua zile sa conving copilul ca sunt bine si ca nu o sa patesc nimic.Si a venit ziua de vineri.Si am plecat la munte.Am petrecut un sfarsit de saptamana extraordinar.Chiar daca am avut febra si eu si sotul meu.Chiar daca copilul a facut cate fite a putut.Simteam nevoia sa iesim.Sa petrecem cu prietenii.Sa respiram aer curat.Si a meritat.A fost o saptamana plina.Si acum m-am intors.

5 gânduri despre &8222;Saptamana mea nebuna&8221;

  1. Delia 18 Aprilie 2016 / 12:21

    Pai? Analize? Consult interne, cardiologie, gastro? Medicul de familie? Si noi i-am facut analize copilului (ne-am scuturat „doar” de 250 de lei, chit ca lucrez in minunatul sistem de sanatate. Inca nu stiu rezultatele, le aflu azi-maine. Si ce daca?? Spre binele copilului, platesc oricat. Si vreau sa-ti scriu ceva, insa sper sa nu te superi, daaaa?!!!

    Ce am observat eu: daca psihicul este ok si in armonie, atunci si fizicul/organismul este ok si fara probleme. Atata timp cat exista un dezechilibru, nemultumire intr-un anumit segment din viata, acesta se rasfrange asupra organismului. Ti-ar trebui o cura de optimism si cate mai multe iesiri frumoase cu familia!

    Eu abia astept mini vacanta de Pasti.

    Apreciat de 1 persoană

    • lory 18 Aprilie 2016 / 16:00

      Nu ma supar.Analize pentru mine nu am facut.Pentru copil ultimele sunt din decembrie.Urmeaza altele in mai.Si nu costul este important.Cele din decembrie au costat mult.Foarte mult.Urmatoarele vor costa „doar” 800 si ceva de lei.Si nu,nu ma supar.Stiu ca trebuie sa gasesc o armonie intre fizic si psihic.Ma straduiesc.Si eu abia astept urmatoarea vacanta.

      Apreciază

Lasă un răspuns

