A fost liniste

Pe blog.La noi in casa nu a fost.A fost o nebunie.Cu copilul racit, cu aerosoli,cu refuzul medicamentelor,cu mers la interviu pentru job si mers la cumparaturi.A fost un weekend super agitat.Copilul meu dupa trei zile de gradinita a hotarat ca e cazul de inca o tura de raceala.Deci muci si tuse.Si oboseala crunta.Eu am amanat cumparaturile pana in weekend pe motiv ca ne descurcam si asa.Tot in weekend am primit si o invitatie la un interviu.Ceva simplu cu program part time.In anunt.La fata locului e mai complicat si programul este de 12 ore.Deci nu prea part time.O nebunie a fost trezitul dimineata al copilului,dus si lasat la mama si apoi alergat la interviu.Bineinteles copilul racit si suparat nu a vrut sa manance si nu i-au intrat in voie cu nimic.Drept urmare am alergat de la interviu sa il iau acasa.V-am spus ca si ploua?Si ca drumul presupune ori mers pe jos,ori schimbat doua mijloace de transport?Inceput de sambata frumos.Continuat cu niste cumparaturi pe fuga,cu supararea fetitei ca nu merge in parc si cu pregatitul unui pranz pe fuga.Dar duminica ne-am mai linistit.Am pus o polita noua pentru flori in balcon,am facut curat in baie si am gatit.Ba chiar am facut si o prajitura.Productiv,nu?Ne-am linistit duminica seara.Pana azi dimineata cand mofturoasa are nasul infundat si tuseste.O alta zi de nebunie.Pe langa pregatit pranzul,mai am de mers la medic si la un alt interviu.Si ploua.Deci…se anunta o zi grozava.

3 gânduri despre &8222;A fost liniste&8221;

  1. Delia 12 Aprilie 2016 / 7:26

    Multă sănătate fetei! Restul sunt detalii. Când va fi la școală și tu la munca va va fi mult mai bine, crede-mă.

    Apreciază

  2. o femeie 12 Aprilie 2016 / 8:18

    multa sanatate si bafta la interviuri!
    e bine ca esti cautata! – incep sa se lege lucrurile. Eu am invatat multe de la interviuri, ce vor, etc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

