Am reusit

Nu va pripiti.Nu am reusit sa ma angajez.Am reusit sa racesc.Si eu si copilul.Sau invers.Intai ea si pe urma eu.Dar nici nu am avut de ales.O zi cu caldura,doua fara.In casa ma refer.Pentru ca „se lucreaza” caldura este oprita destul de des.Asa ca acum ne tratam.Mai mult copilul decat eu.Si spre deosebire de alte dati ne-am refacut mult mai repede.Aproape.Asa ca astazi cand scriu chiar pot sa respir.Si am si o veste buna.Copilul a intrat la scoala la care doream.Sau ma rog la a doua optiune.La prima renuntasem din cauza distantei.Asa ca la toamna am o scolarita.Sper sa se descurce mai bine cu prezenta.La gradinita inca nu merge.Ca a racit.Si”mami cand esti racit nu mergi la gradinita”.Asa ca ramane acasa .Si saptamana aceasta.Noutate?Nu.Ceva obisnuit.

PS:Cine stie cat dureaza o raceala?

3 gânduri despre &8222;Am reusit&8221;

  1. Delia 30 Martie 2016 / 17:47

    Felicitari pentru fetita! Asteptam si reusita mamei! Si sanatate la amandoua!

    Apreciază

  2. Iulia 2 Aprilie 2016 / 15:16

    La job m-am gandit citind titlul :). Va veni si acela, cât de curând.
    Multa sanatate, sa scăpați cat mai repede de răceală. Pe mine cam o săptămână ma ține, dar nu stiu daca e relevant.

    Apreciază

Lasă un răspuns

