Si ploua…

Zilnic planuiesc sa scriu.Tot zilnic ratez.Si asta doar pentru ca parca nu am timp destul.Copilul este acasa cu o lipsa de chef de a merge la gradinita teribila.Si eu parca nu fac fata treburilor casei.Nu sunt multe.Nu mai multe ca de obicei.Dar parca nu reusesc sa le fac la timp.Intre gatit,curatenie,lucrat cu copilul,iesit la cumparaturi si in parc si mersul la orele de balet(ale ei nu ale mele),nu imi ramane timp nici sa respir.Sau asa am impresia eu.Nu ma impac cu primavara.Bine ca eu nu impac nici cu toamna.Nu ma impac cu ploaia.Cand ploua parca ruginesc.Ma doare capul si ma dor oasele.Stiu,sunt batrana.Si nu,nu as vrea sa nu ploua deloc.Dar parca tine prea mult ploaia.Si peste tot peisajul asta mohorat se suprapune nebunia reabilitarii blocului.Galagie,mizerie si mirosuri.Ceva de vis.Se vede ca sunt prost dispusa.Si continua sa ploua.

2 gânduri despre &8222;Si ploua…&8221;

  1. Delia 25 Martie 2016 / 10:39

    Nici eu nu ma impac bine cu ploaia, umezeala, ma deprima. Insa vin ele, zilele cu soare, si voi recupera la tonus si voie buna!

    Apreciază

  2. arakelian 29 Martie 2016 / 15:09

    eu nua m nicio treaba cu ploaia, am geaca cu gluga. Mi-o da jos vantul cand e peste 40km/h 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

