Locul de munca

Tot am spus ca imi caut de munca.Usor de zis,greu de gasit.Nu intelegeti gresit.Locuri de munca sunt.Multe si in toate domeniile.Dar…nu mi se potrivesc mie.Stiu.Pare ca nu vreau sa muncesc.Dar vreau.Caut ceva part-time.Sa pot sa iau copilul de la gradinita,sa il duc la mama si apoi sa ma duc la munca.Sau sa termin programul pana trebuie sa iau copilul de la gradinita.Nu prea exista asa ceva.Spun nu prea pentru ca zilele trecute am dat peste un loc de munca care avea un program grozav.Patru ore doar dupa-amiaza.Dar nu in domeniul in care stiu eu sa fac ceva.Total la polul opus.Lucru cu copii.Eu nu am experienta.Sau am dar cu copilul meu.Si totusi…Mi-am luat inima in dinti si am sunat,am spus ca nu am experienta dar imi convine programul si surpriza,am fost invitata la interviu.Care interviu era de fapt o proba de lucru.Adica am fost pusa intr-o camera cu cinsprezece copilasi de varste diferite.Voiau sa vada cum ma descurc.Daca reusesc sa ma joc cu ei,sa ii atrag in diverse actiuni si mai presus de toate sa ii tin in frau.Asta este cam misiune imposibila din punctul meu de vedere.Totusi au fost niste copii extraordinari.Linistiti(cu vreo doua exceptii),dispusi sa se joace si foarte cooperanti.Dupa trei ore aveam febra musculara la picioare.Dar a fost o experienta.De la copii feedback-ul a fost pozitiv.De la manager nu stiu.A ramas sa ma sune sa ma anunte.Acum nu stau langa telefon sa astept.Dar sunt tare curioasa.Oare pot sa fac fata unui asemenea loc de munca?Nu stiu.Nu abandonez cautarea.Gasesc eu ceva potrivit pana la urma.

4 gânduri despre &8222;Locul de munca&8221;

  1. Delia 18 Martie 2016 / 15:56

    Succes cu cautatul si gasitul locului de munca! Ar fi minunat sa te angajezi! Insa mi-ar placea ca de va fi sa te ocupi serios de educatia copiilor, sa te si apuci si de niste studii in acest domeniu. Noi am trecut prin experienta unui an horror la gradinita de stat, unde, la clasa de germana, s-au perindat nici-mai-mult-nici-mai-putin de 8 educatoare (daca or fi fost vreuna dintre ele…) una mai desteapta ca alta, cu stil diferit de predare.

    Apreciază

    • lory 18 Martie 2016 / 17:39

      Multumesc.Fara discutie m-as apuca de studii in domeniu.Nici nu prea vad cum te poti ocupa de copii fara sa ai pregatire.

      Apreciază

  2. nick2255 23 Martie 2016 / 16:11

    Dacă feedback-ul a fost pozitiv nu vei avea prea multe șanse… Numai feedback-ul negativ este folositor, cel pozitiv este perturbator de procese într-un sistem!

    Apreciat de 1 persoană

  3. o femeie 29 Martie 2016 / 15:15

    felicitari pt interviu. E un pas inainte!
    Pt cursuri vezi ca sunt online, si faine. Nu am iesit expert din ele, dar macar am o idee, stiu de unde sa incep, si ce asteptari si as putea sa fac. Multe din ele le-am abandonat pe traseu, dar vreo 2 imi sunt utile.

    Apreciază

Lasă un răspuns

