Zile lenese

Nu am mai scris de ceva vreme.Nu am avut timp.Cand am avut timp nu am avut chef.Sau nu am avut idei.Chiar daca am avut idei nu le-am auzit.Ne trezim dimineata intr-o galagie de nedescris.Se termina seara cu apogeul pe la ora 14.Se reabiliteaza blocul.Este ceva ingrozitor.Mizerie,galagie,lipsa apa calda si caldura.Cele din urma doar seara.Ca doar nu te speli toata ziua.Si nici frig nu este toata ziua.Si stiu ca sunt carcotasa dar chiar ma deranjeaza nebunia asta.Si mai dureaza.Cam toata vara.Deci incerc sa ma obisnuiesc.Dar am cea mai buna motivatie sa nu scriu.Asta si faptul ca vreau sa ma angajez.Dar intai sa conving copilul sa mearga la gradinita.Daca o conving o sa ma scriu mai des.Daca ma angajez o sa scriu mai rar.Prefer sa scriu mai rar.

Un gând despre &8222;Zile lenese&8221;

Lasă un răspuns

