La multi ani!

Am reusit un an de blog.Daca atunci cand am scris primul articol aici  nu eram sigura daca voi reusi mai mult,acum sunt uimita ca am ajuns asa departe.Da,nu este blogul blogurilor dar e al meu si sunt mandra de el.Si pentru ca mi-am promis ca daca ajung la un anisor o sa schimb infatisarea pregatesc in viitorul apropiat ceva nou.Inca nu am un logo sau o tema anume dar sper sa am cat mai curand.Deci va multumesc voua,celor ce ma cititi si ma urmariti,si mie.Ca si eu ma citesc. LA MULTI ANI!

PS:Spre sa reusesc sa spun acelasi lucru si la anu’ dar mai elaborat.

7 gânduri despre &8222;La multi ani!&8221;

  1. Călător prin viață 10 Martie 2016 / 21:33

    Laaaaa mulți aaaani! Cine să trăiascăăăă, cine să trăiascăăăă, blogul să trăiascăăăă! ( sper că îți imaginezi o voce suavă, angelică 😀 ) Sper să fiu și eu la anul să-ți mai cânt :))

    Apreciază

  2. arakelian 14 Martie 2016 / 11:15

    la multi ani si cat mai multe postari! Venim si la anul.
    Tort ati facut? 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

