8 Martie-Ziua Mamei

Pentru mine asa a fost dintotdeauna:Ziua Mamei.Asa am invatat cand eram copil(adica in vremuri stravechi) si asa mi-a ramas.Cand eram copil ma straduiam sa strang destui bani sa ii pot cumpara mamei un cadou.Si reuseam aproape de fiecare data.Pentru ea era o bucurie sa ne vada cum veneam de la scoala cu flori si un bibelou(v-am zis ca sunt antichitate) sau cateodata un spray.Pentru ca vorbesc de vremuri de demult acestea erau raritati.Deci ce bucurie mai mare puteam sa ii facem.Astazi nu ii mai cumpar bibelouri(cred ca nici nu m-ai exista).II cumpar flori si bomboane.Ea se bucura doar sa ne vada.Si tot astazi a venit randul meu sa primesc cadou de ziua mamei.Fiica mea mi-a oferit un cadou handmade.O felicitare covoras facuta de ea.Si am simtit ce simtea probabil mama cand primea cadouri de la noi.Mi-a crescut inima sa o aud spunand”La multi ani mama!”.Deci „LA MULTI ANI MAMA!”.Tuturor mamelor din lume.

2 gânduri despre &8222;8 Martie-Ziua Mamei&8221;

  1. Călător prin viață 8 Martie 2016 / 8:06

    Vreau să cred că la anii mei încă nu am devenit antichitate, pentru că tot aia ofeream și eu. Îți spun eu că era moda bibelourilor 😀 Și da, se mai găsesc :))
    La mulți ani mamei tale, la mulți ani ție, mămico!

    Apreciază

  2. Delia 8 Martie 2016 / 12:30

    Cand aveam 8-10 ani ii gateam mamei ceva de 8 Martie (stiu ca prima masa a fost tartine cu sos de ou si oua umplute :))). Iar cand am avut bani, i-am cumparat un … sutien 😀

    Copilul deja m-a cadorisit aseara cu rodul muncii de la scoala, insa a fost per total un neintelegator, ne-am contrat si azi de dimineata. Sper sa fie mai ok la bunica-sa. Noroc ca azi ies in oras cu fetele: stau motat-coafata la cabinet, toata lumea se mira de buclele mele :))

    O zi pe gustul tau, mamico!

    Apreciază

Lasă un răspuns

