Din nou despre gradinita

Nu ma impac deloc cu gradinita la care merge copilul.Sau la care nu prea merge copilul.Dupa o vacanta de aproximativ doua luni am reinceput sa o duc de ieri.Pentru ca a fost 1 Martie ne-am pregatit si am mers.Galagie,parinti incarcati de flori si cadouri si multi copii tusind si cu muci.Placerea mea.Am zis sa nu fiu carcotasa.Si am dus copilul in sala.Bucurie ca se intalneste cu colegii si mai ales ca s-au inghesuit sa ii ofere martisoare.Deci am lasat-o super fericita.Cu conditia sa ma intorc la pranz.La pranz pe masa educatoarei tronau pe langa cadourile primite medicamente.Siropuri de tuse,de febra si imunostimulatoare.Vazand privirea mea intrebatoare mi-a explicat ca sunt cativa copii raciti.Asa.Nu pot parinti sa ii tina acasa.Nu pot?Pai o tin eu pe a mea ca sa poata veni cei bolnavi?Sau cum?Ca este doar o viroza.De acord.Dar ce inseamna pentru un copil o viroza pentru altul inseamna bronsita.Si antibiotic.A dat din umeri.Ca nu poate face nimic.Alta mamica mi-a explicat cum ca ea lucreaza deci nu poate tine copilul pana ii trece tusea acasa.Ok.Dar medicul ti-a dat aviz?Nu.Pentru ca gradinita nu are asistenta medicala.Deci nu cere nimeni.Stiu ca sunt carcotasa acum dar daca la sfarsitul saptamanii copilul meu se imbolnaveste din nou eu cu cine ma cert.Cum explic eu educatoarei ca in momentul in care primeste copii bolnavi o pune pe a mea in pericol.Nu doar pe ea,dar despre asta este vorba acum.Copilul meu este alergic la multe medicamente.Nu poate lua multe si nu poate lua antibiotic.Deci…Probabil o sa renunt la gradinita eu ca sa poata merge restul.Pentru ca este tare greu de inteles pentru unii parinti ca un copil bolnav trebuie sa stea acasa.

5 gânduri despre &8222;Din nou despre gradinita&8221;

  1. atelierulirinei 2 Martie 2016 / 16:04

    😦 Cunosc senzatia atat de bine 😦

    Eu am mers sa le dau eu din partea baiatului martisoarele…. doar atat pun…..

    Sper sa se tina tare domnisoara, sa nu prinda nici un crocobaur

    Apreciază

  2. szqwer 3 Martie 2016 / 8:00

    Eu nu stiu exact daca voi sunteti primul an de gradi, insa la scoala lucrurile stau si mai rau, in sensul ca nimeni nu mai cere niciun aviz, copiii au tot felul de secretii nazale, tuse, varsaturi, febra, etc. si vin asa fara problme.Ca mama si ca fosta educatoare, iti sugerez s-o duci acum in colectivitate cat mai mult ( stiu si eu cum este sa ai un copil mereu bolnav, am tras multeee cu fi-miu ) ca sa-si formeze imunitatea.
    La scoala va fi mai greu din toate punctele de vedere 😦

    Apreciază

    • lory 3 Martie 2016 / 9:51

      Al doilea an.In primul an a fost dezastru.Acum este la fel.Acum eu stiu ca ma vait cam mult.Si stiu ca se poate mai rau.Nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie la scoala.O sa las asta pentru la toamna.

      Apreciază

      • szqwer 3 Martie 2016 / 10:23

        Ideea este ca acum poate lipsi linistita daca e bolnavioara, la scoala va fi mai greu si virusii, paduchii, streptococii si stafilococii zburda liberi pe campii 😀

        Apreciază

Lasă un răspuns

