Emotii de parinte

Ieri a fost o zi grea.Au fost atat de multe emotii si stres incat am crezut ca imi plesneste inima.Fiica mea a participat ieri la prima competitie din viata ei de balerina.Nu a fost o competitie mare dar a fost destul pentru inima mea.Am avut asa niste emotii sa o ajut sa se imbrace si sa ii aranjez parul.Aproape mi s-a facut rau de la drumul cu masina.Deci o zi grea.Nu si pentru ea.A fost emotionata.Dar mai calma decat mine.Si desi era super obosita(au stat destul in picioare si au avut si doua repetitii inainte) a facut fata cu brio.Si ea si colegele ei.Si au castigat cu „cel mai spectaculos dans sincron”.Atata mandrie pe fata aia micuta vezi foarte rar.Pur si simplu nu stia cum sa se bucure de premiu.S-a bucurat facand poze(muuulte) cu medalia si cupa.Si aproape a dormit cu ele.Iar eu nu puteam sa nu scriu despre asta.Sunt inca emotionata.Si am fost asa de obosita incat am reusit sa dorm azi-noapte.Deci sa tot fie concursuri si emotii.

3 gânduri despre &8222;Emotii de parinte&8221;

Lasă un răspuns

