Curaj sa particip la SuperBlog

Nu am un blog cunoscut.Nu sunt o buna scriitoare.Si cel mai important nu imi promovez blogul.Nici macar sotul meu nu a stiut de el pana acum o saptamana.Nici nu cred ca il citeste.Recunosc ca nu am avut curaj sa il intreb.Dar m-am hotarat sa ma inscriu la SuperBlog 2016.Pentru ca este o competitie cunoscuta.Pentru ca asa ma pot promova.Imi fac curaj.Si ma inscriu azi.Sper sa am inspiratie si timp mult sa scriu.Si sper sa mi se potriveasca.Deci in primavara asta incep un SuperBlog.Multumesc Ana pentru idee.

7 gânduri despre &8222;Curaj sa particip la SuperBlog&8221;

Lasă un răspuns

