Lauda

Nu am scris de cateva zile.Nu stiam cum sa scriu dupa lauda din postul precedent.Spuneam eu cum nu a mai racit copilul.Cum numai gradinita era de vina pentru virozele ei si cum acum ca a stat acasa nu a racit deloc.Si pentru ca eram asa vehementa impotriva gradinitei,fiica mea a zis sa imi demostreze contrariul.Si a racit.La balet.Ca doar si acolo sunt virusi.Mai putini copii bolnavi dar se pare ca fiica mea s-a jucat fix cu aia virusati.Si stiu sigur ca asa a facut.Drept urmare sambata dimineata pe langa o febra musculara care nu o lasa nici sa se miste,avea si stare febrila si nas infundat.Medicamente pentru asta nu sunt.Deci masaj(pentru febra musculara) si ceai cu miere si lamaie pentru celelalte.Au urmat doua nopti de nesomn.Pentru ca nu putea dormi din cauza nasului infundat(vibrocil-ul nu are efect) se tot trezea si plangea ca nu poate respira.Noaptea trecuta a fost putintel mai bine pentru ca in sfarsit uleiul de eucalipt si-a facut efectul.Dar mai avem putin.Ca se pare ca urmez eu.Asa ca data viitoare nu ma mai laud.Tin doar pumnii stransi si tac.Sau macar nu scriu.

5 gânduri despre &8222;Lauda&8221;

  1. atelierulirinei 23 Februarie 2016 / 18:37

    Pppppffff ce fericiti eram noi… A mers de pe 15 februarie la gradinita, toate bune, sanatos, fara muci fara tuse… Siiii duminica noapte ne-a tinut treji pana pe la 2…ieri parea o idee mucios si azi …poc – tuse latratoare- diagnostic Laringita – 2 saptamani tratament……

    😦 asa ca nu mai spun decat Sanatate!

    Apreciază

  2. arakelian 26 Februarie 2016 / 10:34

    Stiu ca par ciudata, dar eu sunt consider ca bolile au si un ststrat psihologic. Faptul ca nu ii placea la gradi e o cauza.

    Eu dupa 5 ani am racit: sunt muta (laringita). Nu cred in coincidente dar cu o zi inainte am avut o discutie surda cu cineva: mi-a picat prost, am fost ofticata, peste noapte visai numai credite bancare si dimineata nu am mai vorbit.

    Apreciază

    • lory 26 Februarie 2016 / 13:14

      Nu pari ciudata.Mi-a trebuit multisor sa inteleg ca se imbolnavea pentru ca o lasam acolo.Ca nu doar virusii erau de vina.E adevarat ca are si un sistem imunitar mai slabit din cauza intolerantei dar oricum era absurd.Ramane de vazut pentru ca intentionez sa o duc din nou cate doua-trei zile pe saptamana.

      Apreciază

Lasă un răspuns

