Gradinita versus cursuri optionale

Copilului meu nu ii place gradinita.Am crezut ca este doar pentru ca nu vrea sa stea fara mine.Se pare ca m-am inselat.De doua luni sta acasa.A fost bolnava si am tinut-o sa se recupereze.A mancat si a dormit mai bine si a fost mai putin stresata.In tot timpul asta a mers la balet si mai nou la cursuri la FastTrackKids.Fara stres.Abia asteapta sa ajunga si nici nu vrea sa plecam.Cand aude de gradinita se intuneca.Nu o deranjeaza cursurile,o supara gradinita.Si am inteles ca nu este teama de a ramane singura acolo cum am crezut initial.Este ceva ce o supara acolo.Nu reusesc sa imi dau seama cat sunt educatoarele si cat copiii.Sau poate ca nu au activitati.Ii lasa la televizor sau sa coloreze.Pentru ea astea nu sunt activitati.Pe de alta parte la cursuri are parte de activitate si la balet munceste mult.Si e fericita.Si abia asteapta desi si acolo sta singura.Astazi ne-a cerut sa o ducem si la un curs de germana si daca putem poate o ducem la karate.Si i-am zis ca sunt multe si ca are si gradinita.Ma duc mai putin la gradinita.Deci ce este in capul unui copil care ar face orice doar sa nu mearga la gradinita.Teama?Este singurul lucru la care ma gandesc.Concluzia este ca vom rari mersul la gradinita(in jur de trei zile pe saptamana)si vom alege optionalele.Se pare ca asta i se potrivesc acum.Si incep sa ma gandesc la controversatul homeschooling.Desi nu ni-l permitem.Nu inca.

Lasă un răspuns

