Momente

Stiti momentul ala in care termini tot ce ti-ai propus pe ziua respectiva,ai reusit sa adormi copilul si in sfarsit ai timp si pentru tine?Si eu.Doar ca la mine nu functioneaza.Ieri am avut exact asa un moment.Si am zis sa scriu ceva,sa mai citesc ceva.Dar nu.Ca doar nu poti profita asa de lucruri.A cazut internetul.Sau momentul in care calculezi si veti ca ai platit toate facturile si ti-au mai ramas si cativa banuti extra?Bucurie mare.Care se termina brusc cand in cutie gasesti plicul cu impozitul de platit.Si se duc banutii extra.Ba chiar trebuie sa mai adaugi.Sau momentul ala cand ti se face somn si copilul doarme deci poti sa te culci si tu?Dar abia inchizi ochii si auzi:”mama vreau la wc”.Da,si eu le stiu.Mi se intampla toate mie.Eventual toate intr-o zi.

Si pentru ca ma plangeam candva intr-un articol cum imi planuieste mie „altcineva” banii,dar ma bucuram totusi de invitatia la munte,ei bine,acel „altcineva”a hotarat ca m-am plans prea mult.Drept urmare persoana care ne invitase s-a imbolnavit.Deci amanam.Si abia asteptam sa plec.Dar asa imi trebuie daca ma plang prea mult.

Lasă un răspuns

