Nepolitetea

NU ma duc niciodata in vizita la cineva fara sa fiu invitata.Si atunci intreb ziua si ora ca sa ma asigur ca nu deranjez.Nu ma duc nici la rude pe nepusa masa.Eu o sun si pe mama sa o anunt ca ma duc la ea.Nu mi se pare firesc sa ma duc asa cand am eu chef.Ca poate omul nu are chef sa ma vada.Sau poate are altceva de facut.Poate are alti musafiri si nu mai are chef si de mine.Asa gandesc eu,asa imi pare firesc.Drept urmare nu prea mergem in vizite.Ca lumea nu te prea invita si eu nu ma invit la nimeni.Prefer sa invit eu.Ma bucur cand vin oameni in vizita.Dar nu cand ma iau prin surprindere.Nu apreciez deloc ca i s-a facut dor de mine si s-a gandit sa treaca sa ma vada.As aprecia sa ma sune sa ma intrebe daca poate sa treaca.Ca poate am altceva de facut.Sau poate nu vreau sa vad persoana respectiva.Da,stiu,sunt antisociala si morocanoasa.Si ajung la ce ma doare.Avem cateva persoane in jur care vin in vizita cand te astepti mai putin.Adica te trezesti cu ei la usa.Ca erau in zona si au venit sa te vada.Ca voiau sa vorbeasca ceva cu tine si au zis sa vina.De ce sa te mai sunam?Ce,aveai treaba?Dar poate aveam,sau poate nu eram acasa.Aaa,pai daca nu te gaseam te sunam sa vedem pe unde esti.Serios?Dar de ce?

Mai este si categoria care suna si se anunta.Vin in ziua de… la ora….Ok.Tu ca gazda te pregatesti.Si vine ziua respectiva.Si se face ora.Si musafirii nu sunt.Si astept.Cu masa pregatita.Si astept ca poate intarzie.Si dupa vreo doua ore imi pierd rabdarea si sun.Si primesc raspunsul.Aaa,nu ajung azi.Sunt in alta parte si nu pot ajunge.Sau pur si simplu eram prea obosit sa vin.Pe bune?Pai te-am invitat eu?Tu ai zis ca vrei sa ma vezi.Si de ce nu m-ai anuntat?Simplu.Am uitat.

Si uite asa ratez o zi.O zi incare puteam sa fac altceva.Dar eu am asteptat musafirii.Care au uitat sa vina.Si uite asa ajung sa par total antisociala si sa nu apreciez musafirii.Nu pot sa spun ca se intampla des,dar se intampla.Problema:lor li se pare corect.

Lasă un răspuns

