De ce ma agit?

Astazi am fost intrebata de ce ma agit asa pentru scoala copilului.Nu au inceput inca inscrierile deci ai tot timpul sa te pregatesti.Sa va spun de ce.Scolile au un numar de locuri.Locuri care vor fi ocupate de copii din gradinita agreata de scoala respectiva si de frati si surori ale celor care frecventeaza scoala.Daca raman locuri libere primesc si din afara.Daca scoala este cotata „buna”, intrarea chiar si pe locurile libere este dificila.Adica trebuie sa cunosti pe ” cineva” si sa ai domiciliul in zona.Scolile au listute.Stiu dinainte cati copii se vor inscrie si de obicei sunt impartiti la invatatoarea preferata de fiecare.Asta este situatia in majoritatea scolilor.Acesta este motivul pentru care am fost informata eu personal in doua ocazii ca nu am sanse la scoala respectiva.Si la a treia am primit termen la vara.Stiu cat de tare conteaza invatatorul dar stiu cat conteaza si scoala.Si nu imi inscriu copilul la o „scoala de top”. O inscriu la o scoala obisnuita dar cu rezultate mai bune decat ale altor scoli din zona.Pentru ca eu cred ca o scoala mai ” buna” ii ofera mai multe sanse.Deci ma agit pentru viitorul ei.Asa cum fac toti parintii pentru viitorul copilului lor.

4 gânduri despre &8222;De ce ma agit?&8221;

  1. Delia 13 Februarie 2016 / 4:52

    Parcă te-ai decis sa nu te agiți? Eu așa am înțeles dintr-un alt post. Iar invatatoarul îl vei cunoaște pe 15 septembrie. Așa este legal, așa este corect.

    Apreciat de 1 persoană

    • lory 13 Februarie 2016 / 9:08

      Asa am decis dar deja eram agitata :)Sigur ca invatatorul il vom cunoaste in septembrie.Nu pentru ca este legal ci pentru ca nu optez pentru cineva anume.Chestia cu legalitatea este relativa.Majoritatea parintilor aleg invatatorul si il si cunosc,iar invatatorul are lista cu copiii pe care ii doreste in clasa lui.

      Apreciază

  2. arakelian 16 Februarie 2016 / 15:39

    nu e regula. Si eu si alti prieteni au am ales…scoala cea mai apropiata de casa. Copila mi-e deja in clasa a2a, si sincer conteaza enorm ca se trezeste la 7 20 si mananca si iesim pe usa (da, orice 15min in plus de somn dimineata conteaza si la mine, si la ea), conteaza ca pe drum ne intalnim cu vecine si colege cu care se amuza, in parc la joaca tot cu colege este. Merge cu drag la scoala si asta face diferenta!!! e mult mai greu de concentrat la ore cand dimineata ma trezesc si plec imbufnata.

    Nu ma deranjeaza ca invatatoarea nu e performanta, pentru ca completam acasa pe ce ne intereseaza: engleza, citit, joaca.

    Apreciază

    • lory 16 Februarie 2016 / 16:13

      Ma tot gandesc la asta.Si da,optiunea o sa fie la o scoala din apropierea casei.

      Apreciază

Lasă un răspuns

