Cand scoala nu este ce te astepti sa fie

Cateodata nu inteleg lucrurile asa cum trebuie.Sau unele legi si reguli.Se apropie inscrierea la scoala.Ca un parinte responsabil imi fac o lista cu scolile la care mi-ar placea sa imi duc copilul.Atentie:scoli.Mai multe.Si incep cu cea mai dorita:liceul Waldorf.Unde surpriza:nu sunt locuri la grupa pregatitoare.Deloc.Zic ok.Hai sa vedem mai departe.Si ma interesez la urmatoarea.Din nefericire nici acolo nu vor lua anul acesta din afara.Nu sunt locuri si nici spatiu pentru o grupa noua.Si ma duc spre urmatoarea.Unde la fel.Vor lua doar copii din gradinita agreata de ei.Si restul ce fac? Merg la scoala de circumscriptie.Zic:pai asta este.Atunci asteptati pana la vara poate ne raman locuri libere.Deci am ales eu prost sau este o problema cu sistemul?Nu am ales cele mai bine cotate scoli.Am ales cam ce ne-ar avantaja pe noi.Acum caut o alta scoala.Sper sa gasesc una sa imi inscriu copilul altfel.Mai exista si scoli particulare.Nu ne permitem acum dar poate pana atunci o sa ne permitem.Inca nu mi-am anuntat sotul ca vom lua in calcul si scoala particulara.Nu vreau sa ii provoc un infarct.Astazi merg la o alta scoala.Am vorbit cu secretara si merg sa stau de vorba.Sa imi tineti pumnii sa reusesc sa gasesc locuri aici.Altfel va trebui sa ma imbogatesc.Peste noapte.Si nu pot.

4 gânduri despre &8222;Cand scoala nu este ce te astepti sa fie&8221;

  1. szqwer 11 Februarie 2016 / 7:38

    Eu am o intrebare: dar de ce refuzi din start invatamantul de stat sau o scoala din apropierea casei?

    Apreciază

    • lory 11 Februarie 2016 / 7:41

      Tocmai ca le-am luat in calcul.Chiar si scoala de circumscriptie.La asta merg astazi.Si tot ce am luat in calcul este invatamant de stat.Asa cum am zis nu imi permit invatamantul particular.

      Apreciat de 1 persoană

      • szqwer 11 Februarie 2016 / 7:51

        Scuze, din postarea ta nu am inteles asta, tocmai de aceea am intrebat.Probabil am citit intr-o dunga 🙂

        Apreciază

  2. Delia 13 Februarie 2016 / 5:00

    Școală particulară costa cât nu face, mai ales la clasa pregătitoare. Și noi stăm în cel mai periferic cartier din oraș iar liceul este în centrul orașului. Ne-am depus dosarul de înscriere însă liniștiți, căci eu figurând cu adresă la mama, școala în cartier era în top 3 din oraș :))) Pana la urma am intrat la liceul german. Însă am avut noroc: au mai suplimentat cu încă 2 clase și sunt câte 31 de copii :(( Noroc ca se mai retrag copii, sunt pretenții destul de mari la școală.

    Apreciază

Lasă un răspuns

