Are mama o fetita

Acum sase ani pe vremea asta ii vedeam pentru prima data mutrita si primeam confirmarea ca este fetita.Exact ce imi doream.O papusica mica pe care sa o imbrac in rochite si sa ii fac codite.Au trecut sase ani si am exact papusica pe care am dorit-o.Pot sa ii fac codite dar nu o pot imbraca cu ce vreau eu.Domnisoara are personalitate.Stie foarte bine ce vrea sa poarte si doar din cand in cand face compromisuri.Dar e bine.Eu am vrut sa aiba personalitate.Am vrut sa fie puternica.Nu este.Este un copil sensibil.Inteligent dar sensibil.Genul de copil care nu se tavaleste cand nu ii cumperi ceva dar plange daca il lasi la gradinita.Genul de copil care nu cere prajituri sau bomboane dar se supara daca nu ii cumperi o revista.Genul de copil care are prieteni imaginari.Patru roboti si un caine.Toti au nume si locuiesc cu noi.Asa ca este inghesuiala mare la noi.Genul de copil care pune intrebari la care nu poti raspunde.Sau la care nu sti sa raspunzi.Una dintre intrebari a fost in urma discutiei despre cum a venit ea pe lume „Mama daca Doamne Doamne m-a pus la tine in burtica,de ce m-a scos doctorul?Doamne Doamne avea treaba?

Copil care astazi a incercat sa ma convinga ca ea are nevoie sa ii mai cumparam si ei cate o revista”ca sa mai afle si ea ce desene animate au aparut”.Cand i-am spus ca este de preferat sa cumparam altceva(adica un joc) mi-a raspuns ca din cauza mea ea nu poate sa fie la moda.

Este copilul care a uimit stomatologul cand i-a explicat ca ei nu ii plac dulciurile si ca oricum dulciurile strica dintii.Este copilul care nu suporta sa il piepteni dar „suport ca sa seman cu Rapunzel”.

Este copilul care si-a sunat tatal sa il intrebe daca avem bani sa mai crestem o surioara.Tatal i-a spus ca da.Atunci hai sa luam una de la camin.

Este copilul meu si sunt extrem de mandra de el.Si il laud.Ca orice cioara isi lauda puiul.

5 gânduri despre &8222;Are mama o fetita&8221;

    • lory 11 Februarie 2016 / 22:32

      Multumesc la fel.De altfel fiecare copil este minunat si fiecare mama il vede pe al ei cel mai cel

      Apreciat de 1 persoană

  1. Delia 13 Februarie 2016 / 13:52

    Ai o fetiță frumoasa și inteligenta! Nici nu are cum sa nu fie caci este varsatoare ca și băiatul meu :)) Al meu a făcut în schimb 7 ani.

    Apreciază

    • lory 13 Februarie 2016 / 14:40

      Nu,nu e Varsator.Este Leu.Probabil ai avut impresia ca este Varsator din cauza postului de ieri.Acolo ma refeream la faptul ca am vazut-o prima data la ecograf.

      Apreciază

Lasă un răspuns

