Multumit cu ce ai?

Sunt genul care considera ca daca esti sanatos, ai un loc unde sa iti asezi capul si o farfurie de mancare ai tot ce e nevoie.Doar ca uneori uit.Si vreau mai mult.In general vreau mai mult pentru copilul meu.Si sunt recunoscatoare pentru ca suntem sanatosi,pentru ca avem o casa,pentru ca avem tot ce ne trebuie.Cateodata chiar mai mult decat avem nevoie.Dar tot sunt necajita cand imi dau seama ca vacanta este doar una pe an,ca iesirile in oras sunt destul de rare,pentru ca nu ne permitem mai mult.Si stiu ca am putea mai mult.Dar asta ar insemna sa imi las copilul la gradinita pana seara,vara sa mearga la cursuri si afterschool si in general sa stau putin cu ea.Si nu vreau.Anii trec asa de repede ca vreau sa fiu langa ea.Atat cat pot.Stiu ca majoritatea copiilor isi vad parintii doar seara si ca asta este in regula pentru ei.Dar…Am de ales intre ai oferi mai multe si ai oferi dragostea mea.Toata.Deocamdata am ales.Ramane sa vedem viitorul.

2 gânduri despre &8222;Multumit cu ce ai?&8221;

  1. Delia 10 Februarie 2016 / 9:02

    Atunci, daca te-ai decis, gata!! Ce atatea reprosuri??Fiecare stie cum este mai bine pentru familia sa. Asa ca nu te lasa influentata de alte ganduri/persoane care sa te abata de la drumul tau.

    Apreciază

    • lory 10 Februarie 2016 / 9:19

      Pai…Problema asta este.Cei din jur imi spun ca nu e bine.Si e greu cand decizia asta ii implica partial si pe ei.

      Apreciază

Lasă un răspuns

