Oare am imbatranit?

Era o vreme cand ma plimbam si faceam cumparaturi in mall ore in sir.Fara sa obosesc.Acum dupa doua ore vreau acasa.Acum ma dor picioarele,mi se face foame,vreau la wc(de cel putin doua ori).Si bonus:cand nu pot sa imi cumpar ceva plang.Pentru ca acum merg insotita.De fetita mea.Care le face pe toate de mai sus.Si mai face ceva:protesteaza la ce vreau eu sa cumpar.Pentru ca ei nu ii place.Deci mai bine stau acasa.Fac economie si ma odihnesc.Pentru ca au trecut anii peste mine,pentru ca am imbatranit.Sau doar pentru ca fetita mea,asa mica cum este,are o placere grozava sa mearga la mall.Ca nu rezista este alta discutie.

Un gând despre &8222;Oare am imbatranit?&8221;

  1. atelierulirinei 10 Februarie 2016 / 19:41

    Si eu am ajuns sa patesc la fel.
    Mai bine stau in masina cu copiii si il las pe sot la cumparaturi sau daca vrea sa mearga doar el e si mai bine 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

