Spaima de sambata

Uneori copilul face ce nu te astepti.Sau ce nu a facut niciodata.Ma gandeam zilele trecute cum am avut noroc ca in afara de viroze si alergii nu am avut probleme grave de sanatate cu copilul.Am citit tot felul de intamplari.Despre copii care s-au lovit ingrozitor.Despre copii care s-au ars destul de rau.Si copilul meu a cazut.Dar nu asa grav.O vanataie,o julitura,cam asa.Si de ars,niciodata.E drept ca aragazul este izolat dar este si genul de copil care a inteles ce se poate intampla.Pana asta seara.Cand a uitat de toate sfaturile mele si a pus mana pe un capac fierbinte.Capac pe care eu il pusesem intr-un loc accesibil ei.Si fara sa o anunt ca este fierbinte.Iar ea,contrar obiceiului a pus mana sa il ia.Am vazut-o.Am strigat dar prea tarziu.Deja plangea si ii daduse drumul.Nu stiu cand i-am pus mana in apa rece.Nu stiu cand am calmat-o.M-am speriat mai tare ca niciodata.Si am speriat-o si pe ea.Pana am reusit sa vad ce a patit am avut senzatia ca timpul a inghetat.Din fericire doar ne-am speriat.Nu a patit nimic.Chiar nimic.Si ma intreb cum de am fost asa de neglijenta?Cum am reusit sa ma relaxez si sa ma gandesc ca nu o sa puna mana?Stiu ca este doar vina mea.Si sunt multumita ca nu a fost o tragedie.Si imi vine sa imi dau suturi in fund ca sa tin minte si sa am mai multa grija.O sa am.Si nu o sa ma mai gandesc cum copilul meu nu face un anume lucru.Ca se pare ca face.Cand ma astept mai putin.

3 gânduri despre &8222;Spaima de sambata&8221;

  1. Un pitic călător 7 Februarie 2016 / 10:35

    Lasă că e bine că a fost bine totul. Nu e vina ta, dacă e să se întâmple ceva se întâmplă chiar dacă ai ține-o numai pe-o pernă din puf ca să nu ajungă la nimic. Toate astea fac parte din copilărie, e inevitabil. Ia gândește-te….nu îi vei cumpăra bicicletă pentru că sigur va veni cu genunchii juliți?
    Așa că, nu e vina ta 🙂

    Apreciază

    • lory 7 Februarie 2016 / 21:16

      I-am cumparat bicicleta cand avea trei ani.Realitatea este ca nu m-am gandit ca ar putea pati ceva daca merge pe bicicleta.Asa cum nu m-am gandit ca o sa fie tentata sa puna mana pe capac.Si stiu ca nu o pot tine pe perna de puf sa nu pateasca nimic doar ca…e greu.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

