Cand nu poti respecta bugetul

Avem un buget si incercam sa il respectam.Cel putin la inceputul lunii.Apoi apar diferite lucruri de facut.Planul pentru luna asta era sa cumpar o parte din materialele necesare renovarii bucatariei.Doar ca „cineva” ne tot ajuta sa nu respectam.Spun asta in gluma desigur incercand sa dovedesc ca eu ma straduiesc dar daca nu iese nu e vina mea.Am primit o invitatie la munte.Nasul fetitei a hotarat ca isi va sarbatori ziua de nastere la Bran.Si pentru ca este si nasul copilului dar si seful sotului nu am spus nu.Recunosc ca a contribuit si dorul meu de munte.Asa ca vom merge la munte iar bucataria noastra o sa mai astepte putin.Dar nu e vina mea.E vina nasului ca trebuia sa se sarbatoreasca acasa.Si uite asa constat ca luna de luna acel „cineva” are grija de bugetul meu.Mai mult sau mai putin.Si ma gandesc sa prevad o parte de buget doar pentru acel „cineva”.Poate uita intr-o luna si imi lasa mie banii.Speranta moare ultima.

2 gânduri despre &8222;Cand nu poti respecta bugetul&8221;

  1. Delia 8 Februarie 2016 / 12:37

    Lory, cind veniti la Bran sa treceti si prin Brasov, Aveti ce vedea si vizita!

    Apreciază

    • lory 8 Februarie 2016 / 17:12

      O sa trecem sigur.Brasovul este unul din orasele mele favorite.

      Apreciază

Lasă un răspuns

