Nu stiu

Cateodata am tare multe in cap.Si ma asez sa scriu.Si nu reusesc.Pentru ca se amesteca toate in capul meu.Si nu stiu cu ce sa incep.Si ma las pagubasa.Sau fac cateva schite.In ideea sa le continui altadata.Recunosc ca nu reusesc.Pentru ca pierd firul,inspiratia de moment.De obicei duminica seara ma gandesc la ce am de facut saptamana care vine.Nu sunt multe dar…Saptamana viitoare e usoara.Copilul sta acasa.Din nou.La sfatul pediatrei va ramane si luna asta acasa.Dupa cosmarul din decembrie incercam sa ii pune intarim imunitatea.Sau macar sa o ferim de alte minuni pe fondul slabit pe care il are acum.O sa o duc la balet,o sa lucrez cateva fise cu ea.Si o sa o duc la o expozitie.In rest doar treburi casnice.Mancare,curatenie,spalat,calcat si joaca.Si o vizita la coafor.Trebuie sa imi aranjez putin parul.A,si am in plan o iesire la o cafea cu fetele.Deci o saptamana usoara.Cum au toate mamele casnice.Asta daca mai exista alte mame casnice.

Lasă un răspuns

