Viata fara prietenii de ocazie

Va spuneam cum am cativa”prieteni”care ma cauta doar cand au nevoie de ceva.Si la care am incercat sa renunt pentru ca nu mi se pare ok sa ai asa persoane in jur.Adica inteleg sa te ajut si chiar imi face placere dar cauta-ma si cand nu ai nevoie de ajutor.Suna-ma intr-o  zi si intreaba-ma ce fac.Atat.Fara sa ceri nimic.Se pare ca nu se poate.Au continuat sa sune,sa ceara ceva si dupa aceea sa uite.Mai suna cand au nevoie data viitoare.Ei bine am incercat sa nu ii mai ajut.Cel putin nu de fiecare data.Am spus ca nu pot si gata.Nu au renuntat ei.Si au mai si intrebat ce treaba am de nu pot sa fac respectivul lucru.Zilele trecute am avut nevoie de o informatie.Si am sunat unul dintre asa zisi prieteni.Raspunsul l-am primit dar am primit si reprosul ca daca nu aveam nevoie nu sunam.Serios?Dar tu m-am sunat pe mine?Pai nu ca nu am avut timp.Dar tu ai mai mult ca doar stai acasa.Ok.Multumesc.Deci daca eu stau acasa am si timp si disponibilitate sa ii ajut pe cei care au nevoie.M-am bucurat ca am inteles cum stau lucrurile.Si inca ma supara ideea.Nu e usor sa renunti peste noapte la persoane pe care le credeai apropiate.Este adevarat ca de cele mai multe ori eu nu vad lucrurile corect si tocmai de aceea am tot amanat sa le scot din viata mea.Si nu,nu ma victimizez.Vai mie ce prietena buna sunt eu si cum ma pacalesc unii si altii.Dar ma innebuneste gandul ca persoane care ma cunosc destul de bine(sau asa cred eu) inca imi scot ochii cu „tu oricum stai acasa”.Deci ai timp si disponibilitate.Da,am timp.Nu,nu am disponibilitate.Eu cred ca prietenii sunt aia pe care ii suni si cand nu iti trebuie ceva.Sau gresesc?

2 gânduri despre &8222;Viata fara prietenii de ocazie&8221;

  1. Un pitic călător 31 Ianuarie 2016 / 22:00

    Nu greșești. Din păcate eu nu cred în prietenie… Poate greșesc, poate….cine știe 🙂 nu te necăjii pentru orice din partea oricui 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

