Cand actiunile mele afecteaza copilul

Pana aseara nu mi-am dat seama in ce masura fiica mea este afectata de schimbarile pe care incerc eu sa i le impun.In incercarea mea de independenta(a ei fata de mine) I-am afectat somnul.Care si asa era aproape inexistent.Am hotarat ca o invat sa adoarma singura.Adica ii citesc,apoi ii spun noapte buna si plec.Ca trecerea sa fie mai usoara am hotarat ca deocamdata stau cu ea pana adoarme.Unul dintre obiceiurile ei este sa adoarma cu mana mea pe spatele ei.Iar eu am zis gata,fara mana.Adormi singura.Ce a fost in capul inca nu imi dau seama.Si aseara copilul mi-a spus un lucru care m-a dat inapoi.Mi-a spus ca o sa isi imagineze ca are mana mea pe spate si asa o sa ii fie mai usor.Si mi-am dat seama ca eu sunt acolo.De ce sa isi imagineze?De ca sa nu adoarma usor si linistita stiind ca mama ei este langa ea.Mi-a rupt sufletul.Cand am pus mana pe ea a oftat,a inchis ochisorii si a adormit.Mai usor parca ca niciodata.Si ma gandesc ca ea inca nu e pregatita sa renunte la mine.Nici eu nu sunt.Dar am zis ca are nevoie sa fie independenta.Se pare ca m-am inselat.

Lasă un răspuns

