Bucurie de blog

Eu nu scriu des.Nici macar nu scriu bine.Si ma bucur cand cineva citeste si apreciaza.Astazi cineva mi-a facut o bucurie si a ales sa citeasca ce am scris dar si sa urmareasca blogul in continuare.Iti multumesc pentru ca te-ai alaturat celor putini si imi doresc sa stai.Si mi-am dat seama ca mi-as dori sa cresc.Dar inca imi fac curaj.

Un gând despre &8222;Bucurie de blog&8221;

  1. Un pitic călător 15 Ianuarie 2016 / 15:31

    Crește-l! Să știi că citind pe alții, mai uiți de ale tale și te mai amuzi, mai zici „vai..uite ce-a pățit nenea/ tanti aceasta/aceasta” sau pur si simplu mai cunoști și altceva 🙂 Și e o modalitate bună de a te exprima și elibera.
    Să se facă mare blogul 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

