Cand nimic nu merge…ceva tot merge

Copilului meu nu ii place mancarea.Adica ceva tot ii place dar nu ii pot da zilnic sarmale sau lasagna.Ca atat vrea ea.Cand este acasa(si este destul de des)este un cosmar masa.Nu vreau aia,nici asta,de ce imi dai aia.Dimineata nu vrea nimic.Incepe:mama eu nu am cerut unt,ou,sunca,dupa caz.Distractiv ce sa zic.Ma chinui sa ii pregatesc o gramada,nimic nu are succes.Astazi m-am suparat.Eee,pai pentru ce sa ma chinui.Deci i-am pus pe farfurie doua felii de paine prajita.Atat.Si un pahar cu suc de portocale.A venit,s-a uitat,s-a mai uitat odata.Ceva nu era bine.Mama unde e mancarea mea?Pe masa.Pai paine goala.Da.Ca oricum nu iti place nimic.Buna idee zice ea.Si asa nu aveam chef de altceva.S-a asezat la masa si a mancat.Si a mai cerut o felie.Mama esti grozava.Deci am reusit.Cu cel mai simplu mic dejun posibil.Asta nu inseamna ca va merge si altadata.Dar luam fiecare zi pe rand.

Lasă un răspuns

