Cat de greu imi reusesc unele lucruri

M-am apucat de lucru.Adica am incercat.Problema mea este ca nu reusesc sa imi adun gandurile,nu reusesc sa pun pe hartie ce vreau sa fac.Si copilul este inca racit.Deci sta acasa.Si este fascinat daca ma vede ca incerc sa lucrez.Si vrea si ea.Dar vrea in general ce tin eu in mana ca e mai frumos.Si ii explic ca am nevoie,ca vreau sa fac ceva pentru noi.Si ea se uita la mine zice:bine,dar vreau sa te ajut.Si asa renunt si ma joc ceva cu ea.Si am incercat sa lucrez noaptea.Problema este ca uneori sunt asa de obosita si medicamentele antialergice imi fac somn si nu reusesc mare lucru.V-am spus ca am dezvoltat alergie la medicamente?Exact la tratamentul pe care il iau pentru hipertensiune.Si la care nu pot renunta.Drept urmare este asociat cu un antialergic.Antialergic care provoaca somnolenta.Deci deocamdata lucrurile evolueaza greu.Dar mergem inainte.Si cand zic gata acum merge mai bine,se intampla ceva si se schimba situatia.Ieri am fost la pediatru.Tuseste copilul de nu se poate.Si diagnostic surpriza.Are bronsita.Obligatoriu antibiotic.Cum in ultima vreme nu a mai sarit sa ii dea antibiotic zic ca e chiar nevoie daca ii da.Asa ca…Iau reteta,o fac si ii dau medicamentul.Si surpriza(a doua) face alergie.Ii dau antialergic si fuga la doctor.Cabinetul este super aproape si pediatra avea inca program.Alergia nu se manifesta rau deci schimba antibioticul si ne trimite acasa.Nu vreti sa stiti ce stres.Al meu.Copilul se simtea bine.A trecut.Aseara,cand am pus capul pe perna am adormit instant.Eram epuizata de stres.Acum e o noua zi.Inca nu am apucat sa lucrez dar sper sa reusesc azi ceva.Daca nu…maine e o alta zi.

Lasă un răspuns

