Am participat la campania ​Hochland Tartino

Am fost surprinsa cand am fost selectata de cei de la Buzzstore sa particip la campania Hochland Tartino.Dar m-am bucurat.Si eram chiar curioasa ce au adus nou pe piata.Mi-a placut ca au trimis produsele intr-o gentuta frigorifica.Si mi-a placut ca au trimis destul de multe produse.Le-am impartit cu familia.Si ne-au placut.Desi nu mancam in mod obisnuit branza topita,pe asta am mancat-o in doua zile.Adica repede,repede.Sunt doua arome(spanac si rosii) si branza simpla.Toate au un gust deosebit si sunt chiar gustoase.Ba chiar si fetitei mele i sa parut buna desi ea nu mananca nici un fel de branzeturi.Nu am reusit sa le multumesc celor de la Buzzstore pentru selectarea mea in campanie.Le multumesc acum.Buzzstore sunteti grozavi.Si Hochland Tartino are un gust super.Si are si o particularitate.Cu ajutorul tuburilor poti decora sandwich-uri si tot ce doresti.

Lasă un răspuns

