Pauza

Am luat o pauza.Am incercat sa ma odihnesc,sa mai las departe grijile.Nu am reusit.Am reusit sa racesc destul de tare.Si copilul la fel.Am vrut sa incep proiectul care sa imi ofere munca pentru acasa.Nu am reusit.Pentru ca am avut copilul cu mine 24 din 24.Si cand ea dormea am preferat sa ma odihnesc si eu.Astazi ea este mai bine.Eu nu.Dar trebuie sa ma restartez.Si incerc.Asa ca de azi incep si proiectul.Si tot de azi incep cumparaturile cadourilor.O sa incerc de maine sa pun poze cu ce reusesc sa fac dar si cu ce intentionez sa cumpar.Deci spor sa am!

Lasă un răspuns

