Mi-e frica

Trebuie sa recunosc ca imi este frica.Mi-a fost frica din momentul in care am devenit mama.Frica ca nu voi sti sa am grija de ea,frica ca nu mananca bine,ca nu doarme destul,ca se imbolnaveste.Frica accentuata si de faptul ca nu manca si nu dormea,ca varsa tot timpul,ca la doua luni a facut febra mare.Acum ma uit in urma si stiu ca erau lucruri normale.Dar spune-i asta unei proaspete mamici.Apoi a urmat frica sa o las sa plece la plimbare cu altcineva.Sau frica sa o las sa stea la bunici.Am lasat-o de cateva ori dar am sunat din ora in ora.Acum imi vine sa rad,atunci chiar credeam ca este necesar.Cat am fost plecati din tara a stat doar cu mine.Nu era nimeni altcineva sa o scoata in parc,nimeni la care sa o las cateva minute macar.Atunci am realizat ca nu e ok.Ca am nevoie sa mai las si pe altcineva sa aiba grija de ea.Ne-am intors acasa si am mai lasat-o sa stea la mama.Ziua,noaptea nu.Nu vrea nici ea si nici eu nu cred ca as putea sa dorm fara ea acasa.Mi-am facut curaj sa o las la gradinita.Si trecusem peste moment.Dar acum a aparut tragedia asta.Tragedie care a omorat copii atator parinti.Si da,e drept a fost intr-un club.Copilul meu nu merge inca in cluburi.Dar situatii de genul ala se pot intampla oriunde.Si am realizat ca din acest punct de vedere nu pot face nimic.Ca nu o pot proteja.Si ma lupt sa trec peste frica,sa ii las libertatea de care are nevoie sa se dezvolte.Iar noaptea cand pun capul pe perna ii multumesc lui Dumnezeu ca este acolo,langa mine,sanatoasa.Si imi este groaza sa ma gandesc la durerea mamelor care si-au pierdut copii.Cum ramai intreg dupa o tragedie ca asta?

Lasă un răspuns

