Imi place,nu imi place

Imi place sa gasesc ordine in casa cand ma intorc de undeva.Asa ca ma straduies sa las curat cand plec.Nu imi place sa gasesc vase nespalate in chiuveta cand intru in bucatarie dimineata.Asa ca seara indiferent cat de tarziu unul dintre noi spala vasele.Nu imi place aglomeratia.Ma refer la mobila multa,scaune,covoare si perdelute multe.La noi in casa este aerisit.La limita.Restul aglomeratiei este data de multele jucarii ale copilului.Jucarii care desi sunt stranse seara in cutii ca prin farmec pana a doua zi la pranz sunt out.Si nu doar cand este copilul acasa.Ca dimineata mai are nevoie de cate o papusica sa o duca la gradi.Nu imi place cand lumea isi da cu parerea despre cum e imbracat copilul.Copilul este imbracat asa cum ii place si conform gradelor de afara.Urasc cand aud ca are capul descoperit si afara e frig.La fel de tare urasc sa se mire lumea ca nu mananca copilul ciocolata.Ca doar e copil trebuie sa manance.In general nu imi plac cei care se baga in treaba mea.Imi place sa ascult muzica tare si sa beau o cafea diminetile cand sunt singura.Imi place cand in weekend lenevim un pic mai mult si sotul meu face o cafea pe care o bem in pat langa copilul adormit.Chiar daca asta inseamna sa ne trezim mai devreme decat in mod obisnuit.Imi place sa merg la cumparaturi si sa cumpar cadouri.Imi place muntele si mi-e dor de momentele in care ne urcam dimineata in masina si mergeam sa bem o cafea la Sinaia.Imi place marea si mi-e tare dor de vara.Si imi place sa ies cu copilul in parc si sa ne jucam impreuna.Imi plac multe,poate la fel de multe ca cele care imi displac.Asta este o lista scurta.Mult prea scurta.

Lasă un răspuns

