Psihologul de ajutor

Sunt genul de persoana care nu cere ajutor.Din pacate.Tot timpul consider ca pot eu tot.Asa am ajuns sa ma epuizez si sa ma imbolnavesc.Totusi cand este vorba despre ajutor specializat nu zic nu.Asa am ajuns la psiholog.Cu copilul,nu cu mine.Cand a inceput gradinita anul trecut a fost dezastru.Pe langa ca plangea,nu manca nimic,nu dormea noaptea,se imbolnavea.Nu grav.Dar cu febra,muci si tuse.Care culminau cu otite.Deci antibiotic.De la antibiotic facea alergie asa ca ajungeam la urgenta pentru hidrocortizon.Asta a tinut din septembrie pana in noiembrie.De doua ori pe luna.Mergea trei zile la gradinita statea zeca acasa.In noiembrie am hotarat sa mergem la psiholog.Sa ne ajute.Macar cu sfaturi.Si am mers.Si ne-a ajutat.Putin.In decembrie s-a imbolnavit doar o data.Apoi in ianuarie si a ramas cu tuse.O tuse crunta.Care ne-a dus la o gramada de doctori si analize.Fara cauza.Se poate somatica.Deci hai in continuare la psiholog.Nu a trecut tusea dar a invata copilul sa manance la gradinita.Si sa accepte copii.Acum a inceput din nou gradinita.Si plange in fiecare dimineata.Dar mananca si cand ma duc sa o iau imi spune sa mai astept.Asa ca renunt la psiholog pentru ea.Si cred ca o sa ma duc pe mine.Poate ma ajuta sa imi fac curaj sa cer ajutor cand am nevoie,sa imi fac curaj sa spun lucrurilor pe nume(pentru ca am problema in a le spune celor din familie cateva lucruri) si poate asa am curajul sa ma apuc de proiectul ala pe care il tot invart in cap.Si am avut curajul de a ma programa la cardiologie asa cum mi-am propus de ziua mea.Acum sa vedem ce o iesi.

Lasă un răspuns

