Se apropie,adica a ajuns

Ziua mea.In sfarsit.Astazi implinesc o varsta.Nici prea mare dar nici mica.Si nu o simt.Ma simt mult mai tanara.Si ma ajuta si fiica mea.Ea fiind asa mica ma face de cele mai multe ori sa ma pun la mintea ei.Deci sunt tanara.Ambalajul este mai batran si mai scartaie uneori dar…M-am obisnuit.Ce imi lipseste azi?In general nimic.Nimic fizic.Am un sot grozav,un copil reusit,o casa(nu chiar a mea),o masina,o familie minunata si un blog.Imi lipseste totusi vocea tatei care ma suna dimineata in timp ce pleca la servici sa imi ureze „la multi ani”.Imi lipseste buchetul urias de crizanteme pe care mi le oferea an de an indiferent cat de tarziu ajungea acasa.Asta este tot ce imi lipseste.Sunt multumita astazi.Fiica mea mi-a promis ca atunci cand va creste mare si va avea banii ei imi va cumpara un „aparat de cafea”.”Mami stiu ca tie iti place cafeaua si vreau sa ai tot timpul sa bei”.Deci astept sa creasca ca sa am cafea la discretie.Mai ales ca nu am voie sa beau.Dar imi place.Si copilul stie.Sotul mi-a dat cadoul ca cateva zile in urma.Pentru ca asa a ajuns comanda.Un teanc de carti.An de an ma intreaba ce imi doresc.An de an raspunsul este acelasi:carti.Asa ca fac un wishlist si el imi comanda ce imi doresc.Toata lumea multumita.Si nu,nu petrecem astazi.Nu cu invitati.O sa am un tort si suc si bere si vom merge la mama mea sa ma sarbatoresc acolo.Si atat.In alti ani obisnuiam sa am invitati si sa facem o mica sindrofie acasa.Invitati care erau „prietenii”despre care am scris intr-un alt articol.Deci spunem adio distractiei de acasa.Si nu imi pare rau.Imi pare bine ca am reusit sa vad lucrurile asa cum sunt ele in realitate.Gata.Am o zi fericita.La multi ani mie!

3 gânduri despre &8222;Se apropie,adica a ajuns&8221;

  1. Gabriela Graur 16 Octombrie 2015 / 7:09

    La multi ,multi ani , sanatosi , fericiti ,plini de cunoastere , intelepciune si culoare ! O zi perfecta-ti doresc ! Imbratisari calde si-un pupic aniversar de la mine ! Cu drag ,Găbiţa !

    Apreciază

  2. Delia 25 Octombrie 2015 / 16:26

    La multi ani! Multa sanatate, liniste sufleteasca si sa te bucuri de minunea ta de fata!

    Apreciază

Lasă un răspuns

