Dintisori

Fetita mea are 5 ani.Genul de copil precoce.I-au iesit dintii repede,a vorbit rapid si la 10 luni mergea.Cam atat.De invatat sa manance singura a invatat tarziu.Pe la 4 ani.Tot asa cu imbracatul.De dezbracat se dezbraca singura de la cateva luni.Cum ii puneam sosete,cum le scotea.Ii puneam caciula,rapid o dadea jos.I-au aparut primii dintisori la patru luni.La sase luni avea deja sase dinti.La un an avea toti dintii.Fara doua masele.Deci repede,repede.Fara scandal,fara febra.Si a implinit cinci ani.Si acum cateva saptamani a inceput sa se planga ca o doare un dinte.Am zis ca trece,am lasat-o in pace.Copilul a insistat o saptamana mai tarziu.O doare cand musca.Ok.Hai sa ma uit.Nu are carii.Ar dintisorii frumosi,drepti.Motiv pentru care nu am dus-o la stomatolog pana acum.M-am uitat eu.Nu are nimic.Cateva zile mai tarziu ma mai uit.Si surpriza.Se misca un dinte.Gata,m-am panicat.Daca l-a rupt in ceva.Ca la varsta asta nu cad dintii.Ca am citit eu.Dintii de lapte cad dupa sase ani.Mergem la dentist.Obligatoriu.Fac eu programare.Si mergem.Se uita dentista si imi spune linistita.”Ii cade doamna,creste altul dedesubt”.Asa repede?La unii copii da.Ok.Acum are dentista o nelamurire.Copilul nu plange si nu e speriat.De ce?E obisnuit la medic,nu o speriem cu doctorul(de altfel nu o speriem cu nimic) si i-am explicat de acasa la ce sa se astepte.Cu exemplu pe o aplicatie android.Super.Intrebarea de 100 de puncte:cum se face ca nu are carii?Nu are.Nu mananca dulciuri,se spala pe dinti.Deci avem grija.Nu mananca dulciuri?Nu.Deloc.A,pai cum asa.Pai asa ca nu ii plac.Vai ce copil!Zic:eu sunt multumita .Dar e ciudat insista ea.Si am plecat.Si stiu ca e ciudat.Dar copilului meu nu ii plac dulciurile.Nu zic ca nu mananca prostii.Dar nu dulci.

4 gânduri despre &8222;Dintisori&8221;

  1. arakelian 12 Octombrie 2015 / 17:55

    dentistii(de fapt doctorii) vad foarte rar persoane fara probleme medicale pt ca nu le sunt clienti 🙂

    Felicitari pt primul dintisor 🙂

    Apreciază

  2. Delia 12 Octombrie 2015 / 17:58

    Pune-i dintisorul sub perna, sa-l ia Zana Maseluta si in loc va primi un cadou. Felicitari fetitei ca-i place la stomatolog! Dragos, 6.8 ani, urla doar la ideea de medic/intepat/dentist. Nici vaccinurile de la 5 si 6 ani inca nu am apucat sa i le fac.

    Apreciază

    • lory 13 Octombrie 2015 / 7:05

      L-am pus.A primit cadoul.Ea este obisnuita la medic.A facut atat de multe analize pentru alergii ca nu se mai sperie de injectii sau de medici.

      Apreciază

    • arakelian 15 Octombrie 2015 / 9:15

      Si fiica mii ii place la dentist. E drept ca am gasit si o tanti super faina. Nu, nu a fost usor, la primul dentist a deschis gura fix 2 secunde si apoi s-a uitat la desene 15 min si platit pretul consultatiei 70 lei 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

