Toamna

A venit toamna.S-a racit vremea,s-a intunecat cerul si frunzele au inceput sa cada.O data cu venirea toamnei s-a accentuat si depresia mea.Nu pot sa sufar toamna.Mi-e frig si racesc.Si nici nu suport sa ma imbrac gros.Mai ales nu suport sa ma incalt.Toata vara port sandale si papuci.Cand trebuie sa imi pun pantofii,cizmele sau bocancii deja nu imi mai este confortabil.Si tot toamna este ziua mea.Toamna mai imbatranesc putin.Si nu ca ma streseaza foarte tare asta,doar ca parca pe masura ce trec anii imi pierd rabdarea.Si rezistenta.Anul asta am hotarat ca nu invit pe nimeni la mine.O sa ma sarbatoresc in familie si atat.Nu de alta dar nu am pe cine sa invit.Asa cum spuneam zilele trecute am constatat ca nu am prieteni.Sau cei pe care eu ii consideram prieteni erau doar cunostinte.Asa ca anul asta chiar am realizat ceva.Am deschis ochii si am vazut lumea asa cum este.Stiu ca suna siropos dar eu sunt visatoare si total lipsita de simtul realitatii.Mi-au trebuit un numar mare de ani sa vad realitatea dar…Sper doar ca o sa imi fie mai bine.Si nu,nu este maine ziua mea.Nu de aia sunt melancolica.Sunt melancolica pentru ca imi este frig,sunt singura acasa si mi-am amintit de ziua cand am implinit 18 ani si am constatat ca tot nu pot face ce vreau eu.Inca stateam la mama.

2 gânduri despre &8222;Toamna&8221;

  1. arakelian 12 Octombrie 2015 / 17:56

    hai la multi ani!
    Toamna are si partile ei frumoase: ceai, dovleac copt, gogonele murate, must 🙂

    Apreciază

  2. Delia 14 Octombrie 2015 / 19:40

    La multi anisori! Si eu ma intristez cand vad ca se innopteaza repede, plec la munca pe intuneric, vin acasa pe intuneric. Plus frigul, am inghetat si am mancat la frig zilele acestea la munca, incat nu stiu cum sa ajung mai repede acasa.

    Pacat ca gandesti asa legat de ziua ta! Nici eu nu am vreo prietena extrem de buna, avem familii prietene cu care ne ducem in concedii/vacante, copiii au varste apropiate, iesim la gratare, picnicuri, excursii. Si anul trecut la 35 de ani am facut chef mare: am chemat familia, nasii, finii, prietenii. Si m-am simtit bine, s-au simtit bine, cu toate ca toti ma cunosc si ma suna doar cand au nevoie de mine. Si crede-ma ca stiu ce vorbesc! :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

