Viata usoara

Sunt inca racita.Am senzatia ca numai trece.Recunosc ca nici nu ma tratez prea serios dar parca prea dureaza mult.Si asta ma face sa nu am chef de nimic.Si nu pentru ca as avea asa multe de facut.Ca atunci cand stai acasa lucrurile se fac singure.Sau asa crede lumea.La mine in casa toate se fac singure.Eu doar pun o lista pe frigider cu ce trebuie facut si apoi ma duc sa beau o cafea.Cand ma intorc gasesc toate cum trebuie.Masina de spalat merge,lenjeria este schimbata,casa aspirata.Ba chiar uneori gasesc si perdele schimbate.Si chiar geamurile spalate.Nu vorbesc de mancare pe care eu trebuie sa o pun doar in frigider.Asa ca vedeti ce viata usoara am.Nu trebuie sa ma trezesc dimineata.Copilul se trezeste singur,se imbraca si pleaca.Deci o fericire.Eu nu zic ca mamele care merg la munca au o viata usoara.Pentru ca nu au.Si sunt constienta de asta.Dar de unde impresia ca a mea e foarte usoara nu am inteles.Sau nu sunt eu in locul care trebuie.Adica in viata mea.

2 gânduri despre &8222;Viata usoara&8221;

  1. Iulia 8 Octombrie 2015 / 17:02

    Multa sanatate in primul rand.

    Ce familiar îmi suna asta cu doar stai acasa… si de cate ori trebuie si eu sa corectez lumea, sa explic ca a munci de acasa nu e acelasi lucru cu a sta acasă, desi si daca nu as avea micul meu business tot nu as sta…

    Apreciază

  2. arakelian 12 Octombrie 2015 / 18:00

    ca un amuzament, dupa ce m-am intors la munca mi)a fost mai usor: pt ca am devenit mai eficienta!! Cand eram acasa o lalaiam prin bucatarie la fiecare masa si mergeam la piata de 3 ori pe saptamana: costuri in timp ar fi 2-3 ore zilnic, sa pierd timp pe net sau pregatindu-ma sa ma apuc de nu stiu ce-uri, sa ma vad cu prietenele etc . M-am intors la munca si timpul a intrat la apa asa ca am inceput sa ma organizez si sa eficientizez: 3 ore la piata pe sapt. maxim, 3 ore pe sapt.maxim in bucatarie, curatenia o dat ape sapt, program de spalat si program de plimbare zilnic, fara calcat si fara procrastinare.

    Da, regret acele vremuri, dar ma simt mai utila acum, mai valoroasa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

