Tavalug

Nu am intrat de ceva timp.Pentru ca nu am avut stare.Pentru ca am racit si m-am simtit rau,pentru ca suntem cu casa in renovare,pentru ca copilul a stat mai mult acasa(nu a avut chef sa mearga la gradinita) si pentru ca am ajuns la niste concluzii care m-au cam speriat.Cateva lucruri pe care nu le-am „vazut” sau nu am vrut sa le vad acum,cumva,au claritate.Am constatat ca nu am prieteni.Si da,a fost surprinzator de dureros.Mai alea ca nu am vazut asta pana acum.Si ma simt ciudat.Ma intreb cum am reusit sa am iluzia asta.Si acum nu vorbesc de persoane cunoscute acum un an,vorbesc despre persoane care sunt in viata mea dintotdeauna.Persoane pe care le credeam apropiate,pentru care am crezut ca merita sa fac efortul de a ma intoarce in tara asta.M-am inselat.Primul lucru constatat a fost ca nu ma suna daca nu sun eu.Toti voiau sa sune si ei chiar atunci.Apoi am constat ca ma suna doar cand au nevoie de ceva.Si au fost momentele in care am apelat la ei pentru un sfat.Atat.Nu obisnuiesc sa cer bani imprumut(dar dau) si nici nu cer servicii.Dar daca am avut copilul bolnav si am sunat sa intreb o mama mai cu experienta nu a putut sa stea atunci la telefon.Lucrurile s-au mai repetat si cu alte ocazii.Asa ca intr-o zi am zis gata.Nu sun nici eu pe nimeni sa vedem cine ma cauta.Stiu ca e copilaresc.Dar nu a sunat nimeni.Nici macar sa ma intrebe ce e cu mine.Eu daca nu vorbesc cu cineva apropiat la 2-3 zile ma gandesc ca este cazul sa vad daca este ok.Aici nu includ familia.Cu ei vorbesc zilnic.A trecut mai bine de o luna si pe nimeni nu a interesat ce am patit.De ce nu vorbesc cu ei/ele.Concluzia mea este ca nu am prieteni,am doar cunostinte.In apararea mea:i-am ajutat de fiecare data cum am putut.Deci am incercat sa fiu o buna prietena.Se pare ca nu aveam pentru cine.Si nu le port ranchiuna.Sunt suparata pe mine ca mi-am imaginat altceva.

Un gând despre &8222;Tavalug&8221;

Lasă un răspuns

