Cum o dau nu iese bine

Cel putin la mine in familie.Ieri ma hotarasc eu sa tin copilul acasa.Zic sa mai stau sa ma joc cu ea pentru ca am avut un weekend aglomerat si a stat mai mult la bunici.Deci nu o trezesc.Si se trezeste singura dupa un timp si incepe scandalul.Ca ea vrea la gradinita.Ca ea nu a zis ca vrea acasa deci sa o duc la gradinita.Era oricum prea tarziu sa o duc.Ma chinui eu sa i explic ca am vrut sa ii fac o surpriza,ca stiu ca ei oricum nu ii place acolo si ca plange.Nu si nu.Eeee.Pai atunci sa stii ca nici nu o sa te mai tin acasa.Nici vinerea?Deloc.Hai ca nu m-am suparat zice ea.Hai sa ne jucam.Deci teatru.Ok.A trecut ziua.Am iesit afara,ne-am jucat in casa,totul perfect.Si vine seara.Ora de culcare.Mami sa sti ca eu nu vreau maine la gradinita.Eu zic ca trebuie.Noapte buna si intr-un sfarsit adoarme.Si vine dimineata.Si nu vrea sa se trezeasca.Si trag de ea 20 de minute si tot nu vrea.Sotul zice sa o las,sa mai doarma.Ok.Si mai doarme.Cam 5 minute.Si zice:multumesc mami ca m-ai lasat sa stau acasa.Si a ramas acasa.Dar pentru ca asa a vrut ea.De aici pricep ca nu e bine cand spun eu.E bine doar cand vrea ea.

Un gând despre &8222;Cum o dau nu iese bine&8221;

  1. arakelian 12 Octombrie 2015 / 18:05

    ai un copil normal 🙂
    Bucurati-va de perioada asta, incepe scoala si nu mai se poate asa….

    Apreciază

Lasă un răspuns

