Ce facem in zilele care incep prost?

De principiu ar trebui sa ramanem in casa,in pat,cu draperia trasa.Sa nu provocam mai multe.Cel putin eu asa simt.Ieri dimineata cand m-am trezit totul parea ok.Pana s-a trezit copilul.Care copil vrea sa stea acasa.El nu vrea la gradinita.Incerc sa ii explic eu de ce merge la gradinita,ca o sa vin sa o iau repede si ca o sa fie frumos.Se mai linisteste.O imbrac pe ea si cand sa ma imbrac pe mine apare sotul meu cu telefonul in mana.Intrebarea zilei:”cu cine ai vorbit la telefon de ai asa mult de plata?”.Habar nu am.Am vorbit in mod obisnuit.Dar factura este dubla.Deja mi-a pierit cheful.Zice ca verifica el.Ok.Hai la gradi.La gradinita las copilul cam suparat si fuga acasa sa strang ce e de strans si sa plec.La cumparaturi si la biblioteca.Am ajuns acasa,am facut ordine,ma suna sotul.A descoperit ca am vorbit extra.Adica am depasit minutele incluse si m-au taxat.Logic.Doar ca eu stiam ca am nelimitat.In realitate nu am.Deci sunt buna de plata.Si plec.Pe drum imi suna telefonul,il scot din geanta si se rupe manerul gentii.Asta e minunat.Hai ca ma descurc asa ca nu aveam timp sa ma intorc.Am ajuns la biblioteca,returnez cartile si ma uit prin raft sa imi mai iau ceva.Si ma aplec.Si imi sare nasturele de la blug.Deci asta a fost culmea.Blugi care sunt chiar lejeri pe mine.Deci nu a sarit cand i-am incheiat,a sarit ca m-am aplecat cine stie cum.Am plecat acasa cu geanta in sacosa si tinundu-ma de pantaloni.Cat de discret puteam.Am luat si copilul de la gradinita in drum si am ramas tot restul zilei acasa.Ca daca mai ieseam cine stie ce mai pateam.Deci data viitoare daca incepe de dimineata,raman acasa.Ca nu se stie cum continua.

Un gând despre &8222;Ce facem in zilele care incep prost?&8221;

  1. arakelian 12 Octombrie 2015 / 18:13

    ah, eu fac misto de zilele astea :)) E drept ca nici nu am de ales dar nici nu ma expun des: am curea la blugi ( sa fiu dublu asigurata, dar de rupt in fund nu m-au asigurat asa ca venii cu aerisire :))) ), am geanta cu dublu maner, si am abonamentul cel mai mic la mobil ( 80min) pt a nu cadea in capcane din astea asa ca sun minim si imi dau intalnire 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

