Gradinita si iar gradinita

Nu am bifat decat patru zile de gradinita si a aparut tusea si mucii.Desi m-am straduit sa o pregatesc imunitar se pare ca tot degeaba.Am indopat-o eu cu prafuri si siropuri,dar virusii sunt mai puternici ca orice praf sau siropel.Si bineinteles ca nimic nu face fata unui copil cu febra si dureri in gat si o educatoare binevoitoare care nu il trimite acasa.Ca ce rost are sa ii deranjeze pe parinti?Ieri cand m-am prezentat sa iau copilul,educatoarea ii explica unui bunic cum nepotul lui a facut un pic de febra si se plange ca il doare gatul.Si cum nu a vrut sa il sune sa il deranjeze.Ca doar nu era ceva grav.Pai poate ca nu era.Dar draguta mea fiica a luat si ea.Ca doar nu era sa fie mai prejos.Inca nu stiu pe cati i-a afectat asta.Probabil pe cativa.Cei mai sensibili.Si o iau de la capat ca si anul trecut.Pentru ca parinti sunt linistiti si educatoarele la fel.Si copilul meu vine acasa cu toate virozele pe care le poate duce.Viroze pe care le iau si eu.Ca sa nu o las singura.Asa ca acum eu ma tratez cu paracetamol si pe ea cu n siropuri.Si sper sa functioneze si sa ne revenim repede.Pana data urmatoare…

Un gând despre &8222;Gradinita si iar gradinita&8221;

  1. arakelian 12 Octombrie 2015 / 18:16

    uof, insanatosire grabnica. Eu mucii si tusea nu le vad ca o boala. Bine, aici nici nu se da medicamentatie ( am eu ceva impotriva prafurilor si siropurilor care fac mai mult rau decat bine) – apare mai des in mediile in care nu se simt copiii bine.

    Bine, mie imi da mana sa zicem, in ultimii 5 ani am trecut pe la farmacie cand si-a spart capul la gradi si cand a venit cu paduchi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

